Jaké služby dělá kurýr pro zákazníka ?

Pokud by si někdo myslel, že kurýři jsou jen k tomu, aby vozili balíčky balíčky z eshopů, tak se velmi plete. Proč? Vlastně jaké služby dělá kurýr pro zákazníka? Balíčky z eshopů vozí spíše řidiči velkokapacitních hromadných dopravců, kteří balíček jeden den naloží, balíček putuje přes depa, kde se podrobuje překládkám a přesměrování a ideálně druhý den během dne, bez možnosti zajištění času, ho přiváží příjemci.

Zákazník v tomto případě většinou moc neví, kdy mu zásilku doručí a už vůbec ne, kdo to bude. Nemůže si tedy moc diktovat, musí se spokojit s tím, jak to bude.

Naproti tomu kurýr to dělá jinak.

Jaké služby dělá kurýr pro svého zákazníka? Co je vlastně to, co dělá kurýra kurýrem? Podle nás v EPS je to spolehlivost na svého kurýra a dobrá zákaznická podpora pro svého zákazníka. Jde o oboustranný vztah zákazník – kurýr. Zákazník ví, že kurýr mu šetří čas a peníze a pomáhá mu v efektivitě. Kurýr ví, že všechny zásilky jsou extrémně důležité a mají prioritu.

Kurýrní služby jsou tu podle nás totiž od toho, aby pomáhaly, šetřily čas a energii a zastoupily v co největší míře zákazníkovu osobní přítomnost. Umožnují tak  zákazníkovi dělat to, co ho živí a co ho baví.

Alespon my u EPS to takto vnímáme už od začátku našeho založení.

Vozíme jednak balíčky, balíky nebo obálky s důležitými dokumenty, a vozíme je přímo od vyzvednutí k příjemci. To je naše královská disciplína, to dělá kurýra kurýrem. My ji poskytujeme v Praze,  i po České republice nebo na Slovensko. Je možné si nás objednat takto i do Polska, Německa nebo Rakouska.

A protože pomocník je tím lepší, čím víc toho umí, tak my umíme navíc i

doručování do zahraničí a

přepravu rozměrných a těžkých nákladů a zboží na paletách.

Pro naše klienty vybíráme vždy ten ideální poměr mezi jeho potřebami a jeho finančními nároky. A že se nám to daří dařit, možná dokazuje i to, že jsme na českém trhu již od roku 1992. Letos tedy 31 let!.